Badania marketingowe. Pozycja lidera w branży
Dlaczego właściciele firm powinni prowadzić badania marketingowe? Czym one są? Warto najpierw odpowiedzieć na co mieści się pod nazwa badań marketingowych. Jest to zbiór technik, które stosuje się w celu gromadzenia informacji na temat doskonałego zrozumienia postaw i zachowań konsumentów, w celu projektowania lepszych strategii marketingowych.
Wysokiej jakości badania marketingowe
Badania rynkowe są cenne, gdyż bez nich nie byłoby możliwe rozumienie postaw i zachowań konsumenckich. Ogólne podejrzenia dotyczące konsumentów mogą nie zostać potwierdzone w trakcie badań, do których dane gromadzone są w trakcie rzetelnych badań – ilościowych lub jakościowych.
Skupiając się na konsumentach otrzymasz takie informacje jak:
- ich cechy charakterologiczne,
- zmienne niezależne dotyczące konsumentów – płeć, wiek, miejsce pochodzenia,
- poziom wykształcenia,
- zainteresowanie i hobby,
- średnie zarobki odbiorców produktów i usług...
- … i wiele innych cennych informacji.
Dzięki nim będziesz mógł elastycznie zarządzać: cenami produktów i usług, strategiami reklamowymi, promocjami i strategią ofertową, nową ofertą produktową, doborem rynków zbytu.
Nietrafione pomysły w zakresie marketingu często są wynikiem przeprowadzenia złej jakości badań lub amatorskich wniosków wyciąganych z pobieżnie analizowanych danych. Jeśli chcesz, aby Twoje przedsiębiorstwo otrzymało rzetelne dane badawcze – sprawdź, efekty działań Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®.
Badania dla firm:
Badania marketingowe prowadzone dla firm w Centrum Badawczo-Rozwojowym prowadzone są na wysokim poziomie. Eksperci BioStat przeprowadzili już ponad 2000 badań w branżach: FMCG, turystyce, sektorze publicznym, medycynie, farmacji, transporcie, bankowości.
Konsultacje z ekspertami i prowadzenie badań
Specjaliści BioStat® wykorzystują najlepsze, sprawdzone metody i techniki badawcze. Dzięki panelowi konsumenckiemu Badanie-Opinii z aktywnymi respondentami w liczbie 100 000 chętnie wypełniającymi kwestionariusze ankiet oraz platformą SurvGo™ pomagająca stworzyć wysokiej jakości kwestionariusze ankiet sprawia, że badania konsumentów są przeprowadzane szybko, a wyniki otrzymuje się w czasie rzeczywistym.
Badania marketingowe mogą także zostać przeprowadzone za sprawą tradycyjnych metod i narzędzi badawczych, tj:
- ankiety telefoniczne, czyli CATI,
- bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe, czyli PAPI,
- ankietyzację poprzez kwestionariusz internetowy CAWI,
- wspierane komputerowo kwestionariusze, czyli CAPI.
Poza wymienionymi metodami Centrum Badawczo-Rozwojowe przeprowadza także badania jakościowe oraz mieszane: Wywiady FGI i IDI oraz Analizę SWOT, desk research, studium przypadku.
Konsultuj swoje plany marketingowe z ekspertami Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®.
Kontakt: +48 668 300 664 +48 32 42 21 707 , e-mail: biuro@biostat.com.pl