Artykuły
Kiedy warto skorzystać z metody badawczej CATI?
2020-11-17CATI - Computer Assisted Telephone Interview to jedna z najczęściej wybieranych form ankietowania. W badaniach...
WięcejBadania marketingowe w branży FMCG
2020-09-15FMCG to inaczej produkty szybko zbywalne, które sprzedawana są często i po dość niskich cenach. Są to m.in. artykuły...
WięcejJak wykorzystać badania CAWI w działaniach marketingowych?
2020-09-08Badania CAWI są przesyłane do respondentów drogą elektroniczną, dlatego jest to narzędzie z którego chętnie...
WięcejPoznanie preferencji klientów dzięki badaniom marketingowym FMCG
2020-09-03Branża FMCG boryka się z wieloma wyzwaniami, zwłaszcza obecnie, gdy zmienia się sektor dóbr konsumpcyjnych. Zwiększa...
WięcejCATICAWICAPIzaawansowane oprogramowanie badawczestudio CATIaplikacje dedykowaneaplikacje WWWaplikacje webowe